Fasen också..

Jag har varit hos mamsen hela dagen och gått igenom mina grejer som jag har där. Var tvungen att kika till bloggen en sväng och då upptäckte jag till min fasa att min blogg ser inte likadan ut där som den gör här hemma hos mig :( Alla typsnitt förutom headern var olik de jag har lagt in i min stilmall.. Fan!
Någon som kan förklara det för mig? Jag vet att det är lite för mycket begärt utav er o säga vad det är för typsnitt som ni ser då det antagligen inte är något av de vanligaste (om det är mina orginal ni ser). Men vi kan göra ett test: I mitt första inlägg som heter: "Nu slår jag upp portarna..", Är den rubriken på en rad eller på två?På så sätt kommer jag förmodligen kunna lista ut om jag får byta teckensnitt till något vanligare eller inte. Hoppas att ni kan hjälpa mig med det :)

Kommentarer
Postat av: lella

heeeej mostra! nu har jag hittat din blogg :) Den rubriken är på två rader i min dator. kraaaaaam.

2008-04-06 @ 21:25:15
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hej!
Ja, precis.. så är det.
Typsnitt som du har på din dator, syns på din dator, men om du använder de på bloggen, så måste den som besöker din blogg, ha samma typsnitt på sin dator för att det ska funka...

2008-04-06 @ 21:51:36
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0