Helg igen..

Jaa, hur gick det sist då? Jo, Alicia vaknade vid halv 10 utav hög feber med feberfrossa, hade himla svårt att andas :( Så jag ringde sjukvårdsupplysningen igen o fick några tips efter att jag suttit en halvtimme i kö. Om dessa tips inte hjälpte var vi tvungna att åka in akut med henne. Som tur var hjälpte det och hon somnade tillslut med mig i vår säng. Men hon vaknade flera gånger under natten och likaså jag då. Så nu har hon varit hemma torsdag, fredag med Björn. Och det går åt rätt håll i alla fall, igår var hon väldigt pigg och sprang runt, men hon har det tufft på natten då hon hostar väldigt mycket, lillfisen! Vi är väldigt förskonade egentligen, Alicia är i princip aldrig sjuk, så det är jättejobbigt när det slår till på henne.

Nu är det helg igen, Björn är iväg och gör högskoleprovet och jag ska snart ta och väcka Alicia, sen ska vi gå till Bergvik lite senare, jag är ute efter en jacka och jag vet vad jag vill ha för någon men hittar ingen =/ Eller jo, men den kostade 1500:- och det tycker jag är lite väl dyrt, ska se om det finns någon billigare variant av den.
Annars händer inte så mycket, ska väl ta o storhandla sen när Björn kommer hem i eftermiddag. Imorgon ska jag till Säffle och rensa ur "mitt" vindsförråd, kanske hittar nåt kul? :)

Vad fördriver ni helgen med?
Kommentarer
Postat av: Jessiie

hoppas hon kryar på sig!
ha en trevlig helg!

2008-04-05 @ 13:54:01
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0