helgen..

Alicia fortsatte med feber under helgen. och i söndags så var hon så dålig, hade 40.3 i feber som vägrade ge med sig trots febernedsättande. Hon hade knappt ätit och druckit under helgen, så vi ringde sjukrådgivningen o de tyckte att vi skulle åka in akut med henne. Så det gjorde vi, kom till akuten halv 7 och när vi kom in drygt en timme senare så hade tempen stigit till 41.2 :( De proppade henne full med febernedsättande och tog massa prover. Sock visade det sig att de inte kunde hitta något "fel" på henne och vi fick åka hem strax innan 00. Då hade febern gåå ner i alla fall. Igår var hon feberfri o än så länge idag också och jag hoppas verkligen att det håller i sig, Var bra rädd där ett tag.

Idag och imorgon är jag lediig och det är lite lyx o va ledig mitt i veckan!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad hemskt att ha sådär hög :(
jag vart själv rädd då den var på 40 på mina så förstår du måste vart rädd!

2008-04-15 @ 22:01:04
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: Annika

Stackars lilla tjej, är hon fortfarande bra? Hoppas det :)

2008-04-19 @ 16:56:40
URL: http://lillalarsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0