Måndag..

Nu har jag ändrat typsnitten temporärt, dock är jag inte supernöjd så det blir att ändra igen så småningom. Men nu ska alla kunna se mitt valda typsnitt i alla fall :)

Today then, har inte hänt så mycket egentligen. Jag och Alicia försov oss imorse, vaknade halv 8 -panik- Alicia ska lämnas halv 8 hos Ing-Britt för att jag ska hinna till jobbet (ja, jag kallar det redan jobbet) i tid. Rusade upp, fick slänga upp håret i en hästsvans då det egentligen hade behövts att tvättas men tiden fanns inte till det. Fick tillslut på både mig och Alicia kläder och iväg. Kom "bara" 18 minuter för sent. Var på min 2:a rättegång idag, intressant må jag säga. Det som var mest intressant var att se hur advokaterna verkligen försökte hitta vartenda litet hål för att "rentvå" sin klient.

Nu är det Prison Break som gäller :)
Kommentarer
Postat av: Jessiie

Spännande med rättegång ;)

2008-04-08 @ 09:51:09
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0