Så trött..

Dagarna flyter på, jag går upp mellan 5.30-6.00 varje morgon och kommer hem runt 17.30. Busar med Alicia, lägger henne, umgås med Björn, han åker till jobbet och jag lägger mig för att kika lite på tv, men orkar inte hålla ögonen öppna speciellt länge. Men nu är klockan 21.15 och jag är fortfarande vaken! Men det är ju Grey´s på tvn och det kan jag juh inte missa ;-)

Alicia har antagligen ögoninflammation, så eventuellt får hon inte gå till dagmamma imorgon då det är extremt smittsamt men ringde sjukrådgivningen o de sa att vi skulle avvakta tills imorgon så det är bara att hoppas att det är lite bättre imorgon bitti.

Nej, nu börjar det igen efter reklamen. Ska skriva mer någon annan dag när jag är piggare.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Johanna & Thea

Va kul att du börjat blogga igen och jag gillar verkligen designen :-) Vi har varit datorlösa hur länge som helst men äntligen fått tillbax datorn så snart ska jag försöka mig på att uppdatera oxå :-) KRAM

2008-04-04 @ 15:13:05
URL: http://johannak06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0