Tisdag..

Idag när jag kom hem så stod Alicia i dörröppningen och skrek HEEEE (hej på Alicias språk). Det är alltid lika skönt att komma hem till min lillstrumpa :)

Sitter och planerar semester 2008 för fullt.
Vi har (läs jag) planerat några ställen som vi har tänkt att besöka på semestern i alla fall. Det blir ingen utlandssemester för oss i år, då vi har tänkt att åka runt här i Sverige (men kommer ändå att komma upp i ungefär samma summor med boende, mat och entre som om vi hade åkt utomlands, dock är det inte pengarna som styr. De har vi, så kosta vad det kosta vill.. nästan!) Vi väger mellan lek och buslandet i Örebro eller Äventyrsbadet i Gustavsvik, dock är det sommar och då kanske man inte vill bada inomhus så det lutar lite åt lek och buslandet faktiskt. Sedan blir det Kolmården och boende på Vildmarkshotellet precis bredvid djurparken :) Vi har även tänkt att besöka Astrid Lindgrens värld och även Gränna polkagris fabrik. Kanske blir det en tripp till Liseberg också även denna sommar, vi får se. 

Nä, nu ska jag slösurfa lite och sen hoppa i säng. Går och lägger mig alldeles för sent på kvällarna och upp tidigt, så det måste bli ändring på det, jag tycker ju om att sova!  
Kommentarer
Postat av: Jessiie

De är flera som skrivit om synen, så ska jag ta mig en koll, även ta kontakt med en läkare. Orkar inte gå såhär mera.
Hoppas på att få sova, bara hålla tummarna.
Kan rekommendera leklandet i örebro. super skoj ställe! :)

2008-04-08 @ 21:14:17
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: Anje

skönt att ni har de bra, o de måste va intressant att praktisera på häktet väl? gud va roligt, jag vill så oxå gå utbildningen!
mjodå, de knallar på. upp o ner som vanligt men de e som de brukar!
svenssonlivet trivs jag alldeles förträffligt med. hihi. bara barn som fattas, men de kommer när de kommer! :)
kram kram.

2008-04-08 @ 21:33:12
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: Ida

Gud vilket fint kort på familjen där uppe :)

2008-04-09 @ 12:56:37
URL: http://asfaltblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0