Tusan..

Alicia hade sovit runt 4 timmar när hon panikvaknar och skriker, Björn går in till henne och upplever att hon är skållhet, tar tempen och den visar 40.0 i feber. Vart kom den ifrån? Förra veckan var det ju lite feber men nu har hon ju varit frisk i en vecka. I alla fall, alvedon och badda pannan, febern gick ner till 38.5. Imorse när Alicia vaknade tog jag tempen igen och då hade den gått ner till 36.4, lite under normaltemp. Får se hur dagen utvecklar sig med feber. Kanske var det bara nån släng?

Idag blir det att byta däck på vår skoooda :) Sen kommer Björns syskon hem från Uppsala så vi hade väl tänkt att träffa dom också, men det beror ju självklart på hur Alicia mår.

Ah måste skryta lite ;) Igår var min lärare på prakiken och skulle ha halvtidsbedömning, Det gick superduper bra. Min handledare var med och han sa att jag redan kändes som en i personalgruppen, att det kändes som om jag hade jobbat där i 100 år för att jag var så duktig på att bemöta klienter och personal, samt ta till mig arbetsuppgifter. Han sa även massa annat som att det var synd att jag hade annat jobb i sommar annars hade jag varit en guldgruva att satsa på :) Måste erkänna att jag blir himla glad över att höra sådana saker.

Nu annat..

Kommentarer
Postat av: Jessiie

hoppas hon mår bättre idag.
Sånt är alltid roligt att höra! :)

2008-04-12 @ 09:12:00
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0