Utmanad..

Härmed bjuder jag på en utmaning (vilket inte händer så ofta), så varsegoda :) Jag har blivit utmanad av Anje

tre namn du går under: Malin, Hellgren och Mostra
tre saker som skrämmer dej: Duvor, Döden och Det onödiga gatuvåldet
tre saker du har på dej: Mysbyxor, linne och huvtröja
tre sanningar: Jag har ett extremt kontollbehov, jag gör hellre saker själv så jag slipper göra om det senare om det inte är så jag vill ha det. Jag saknar så många personer i mitt liv.
tre saker jag verkligen vill ha: En villa, en till bebis och ett fast jobb.
tre personer jag utmanar: Monkan, Jessie och Annica
Kommentarer
Postat av: Annika

HEEEEJ! Nu har jag antagit utmaningen...inte så spännande, men..ja, de e gjort iaf :o) Puss

2008-04-13 @ 12:42:07
URL: http://lillalarsa.blogg.se
Postat av: Anje

vet du, en till sanning från mej; jag saknar dej! vi MÅSTE ses. jag blir så arg för jag har aldrig tid längre, inga pengar, men jag SKA fixa detta så jag kan komma o hälsa på dej nån helg snart!
kul att läsa om din praktik o att du e så omtyckt, härligt! :)
puss o kram.

2008-04-14 @ 14:07:18
URL: http://toxico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0