1 Juli..

Jag har gjort en hel arbetsvecka på en helg, jag är trött ;) Började med att jag hade sovnatt fredag-lördag. När jag var påväg därifrån på lördagmorgon så ringer häktet o frågar om jag vill jobba. Det vill jag! Åker hem, byter om och iväg till häktet. Innan jag slutar frågar de mig om jag vill jobba söndag också, självklart! På lördag kväll börjar jag jobba 20.45 och på söndagmorgon 8.00 på häktet. När jag slutar 18.00 är jag så trött och har ingen vidare lust att börja jobba 20.45 igen, men det gick bra.. Igår var jag ledig och fatta vad skönt det var. Idag ska jag iväg igen men börjar inte förrän 14.45.

Fått många frågor angående om det är någon bebis eller inte och det vet jag inte än. Måste se om tant röd är försenad först och hon kommer inte på besök riktigt än :P

Imorgon ska jag på SATC filmen med Monkan, Lina och Alva. Det ska bli rooooligt =)

Jag ska ta o läsa ikapp lite bloggar nu.

See ya!

Kommentarer
Postat av: anje

hehe, ja nu är spekulationerna igång vettu!

men ja, jag kan tänka mej att det var en ganska stor "nyhet" att få rätt upp i ansiktet sådär.. :)



ja det är verkligen überskönt att slippa laga mat, de kan jag erkänna! men de känns inte så nyttigt i slutändan, här i stan finns de ju inte direkt utbud på bra matställen.. :/



jobba inte ihjäl dej nu, jag blir trött bara av att läsa dina tider.. haha! ;)



kram kram!

2008-07-01 @ 12:37:54
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: m

så jäkla synd att de inte blir av imorrn, det e som det e..kul o kika på kontot liksom, man kan bli deprimerad för mindre. Puh! Saknar dig!!!

2008-07-01 @ 22:56:56
Postat av: ullrika

Jag är bamsenyfiken!

Blir det nån bäbi!!? - nu alltså

2008-07-03 @ 00:39:10
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: ullrika

vart tog du din kos?

vill läsa mer!

2008-07-08 @ 00:50:23
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0