Åh hej..

.. vad lite tid jag har.

Läser tillbaka i bloggen och det enda jag skriver (klagar på) är att jag har så lite tid över.. Nu är det ju faktiskt så att det är självvalt att jobba så mycket som jag gör och dessutom så trivs jag med att jobba men det är lite tråkigt att jag i princip aldrig har tid för bloggen längre :( Men jag hoppar in då och då¨och kikar på kommentarer i alla fall.

Till helgen kommer Moa och Daniel, det ska bli trevligt. De stannar hela helgen så :) Fast jag ska jobba fredagnatt samt söndag heldag.. men men lite får jag ju träffa dom i alla fall eftersom de är här hela helgen.

O föresten, min mamma är världens BÄSTA mamma, hon har typ flyttat hit nu för att hjälpa oss ;) Närå, men hon har varit här i några dagar nu och tagit hand om Alicia, lagat mat och städat - alltså skämt bort oss rejält. Thanks mum <3

Nu blir det sängen, börjar jobba 7.oo imorgon.

Puss på er.
Kommentarer
Postat av: anje

åh vilken go mamma! får jag låna henne? ;)

2008-07-29 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0