Dålig uppdatering..

Oj, en vecka sedan jag skrev sist. Vad har hänt?

Onsdag förra veckan var jag egentligen ledig men så blev det inte. Häktet ringde in mig så jag jobbade från 19-07. Det var ganska lungt men runt 03-04 där någonstans blev jag vääääldigt trött, men med mycket kaffe så gick det ändå :)
Skulle sedan börja jobba på andra jobbet kl 11.30 men ringde och sa att jag kom 12.30 istället och det var helt ok! Bad mamma att ringa och väcka mig 11.45 för att vara på det säkra sidan meeen mamma tog fel på tiden.

Mamma: Det är dags att gå upp nu :)
Malin: Men, klockan är ju bara 10.45
Mamma: Näe, men..
Malin: Joo :(
Mamma: Oj, ja du får ta o somna om nu då.

Det var ju dock inte det lättaste utan jag fick istället nöja mig med typ 3 timmars sömn. Det gick nu ganska bra att jobba i alla fall, skönt! Dock slutade jag inte förrän 22.00 och då skulle jag hem och packa eftersom vi skulle åka till Kolmården på fredagmorgon. När jag kom hem hade jag gått in i "andra" andningen och var relativt pigg. Satte igång och började packa och kom väl i säng runt midnatt.

Fredagmorgon bar det av, kom iväg runt halv 9 om jag minns rätt. Åkte först till Västerås för att hälsa på Alicias farfar och spana in deras nyaköpta hus. Var där en stund, käkade lunch sen bar det vidare till Kolmården.

Lördagen var vi i parken hela dagen, från öppning till stängning. Vi var ganska trötta hela familjen när vi kom tillbaka till hotellet. Gick till restaurangen och käkade pastabuffé sen natti natt. För Alicia i alla fall ;)

Söndagen åkte vi på Safari och fasen vad mycket bilar det var. Var långa köbildningar i parken och jag tycker ärligt talat synd om djuren som var tvungen att andas all koldioxid som bilarna på tomgång sprutade ut. Men trevligt var det i alla fall. Åkte efter lunch mot Mantorp, där pappa höll hus. Stannade över natten och på måndagen var det dags att åka hem.

Och vad skönt det var att komma hem igår, borta bra men hemma bäst.. Det stämmer fint det :)

Idag har det varit jobb igen. Imorgon är jag ledig sen jobbar jag 7 dagar i rad. Som ni märker så har jag ganska mycket att göra, därför blir det dåligt med bloggande. Vill ju umgås med mina älsklingar de tillfällen jag är ledig.
Nu har det varit en rapport i alla fall.

Orkar inte svara på kommentarer idag. Gör det en annan dag! Ska sussa nu. Nattinatt!
Kommentarer
Postat av: Anonym

aah! ni bodde på svindyra fasansfullt barntäta vildmarkshotellet gissar jag? var där å sökte rum för några år sen (som barnlösa) och flydde kvickt. men, det skulle vara intressant att komma tillbaka när EmmaLi blivit tillräckligt gammal!



intressant det där med safari-åkningen. har aldrig tänkt på det men ja, det är klart. jösses vad dom måste bli avgasade dom stackarna. väl tänkt!

2008-07-09 @ 23:38:15
Postat av: Jessiie

vi var med som ni, parken på lördagen och safari på söndagen. Vilken tur vi hade med vädret ;)

2008-07-10 @ 09:22:32
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0