Yesterday..

Igår morse gick jag av mitt pass, då hade jag jobbat 8 dagar i rad. Jag är ganska trött. Så just nu består mitt liv till att umgås med the family samt jobba, jobba och jobba.

När jag är ledig har jag en tendens till att vilja shoppa, så sagt och gjort igår tog jag med mig Alicia till stan och vi gick i affärer och köpte en hel del. De flesta affärer hade ju slutrea så vi fyndade rejält. Sånt gillar jag! Idag gav Alicia mig sovmorgon, jag älskar de dagar när hon vill ge mig det :) När vi hade ätit frukost och gjort oss iordning så åkte vi till IKEA. Hade inget speciellt på listan mer än servetter men det blev lite smått och gott där också. Är det någon som kan gå in på IKEA utan att handla någonting?
Eftermiddagen vet jag inte vad som blir av, Alicia vilar middag nu och Björn han sover fortfarande, han slutade ju dock halv 6 imorse så han är väl trött.
Imorgon ska jag till häktet och jobba, de ringde förut och frågade om jag ville jobba natten men det kunde jag ju inte eftersom jag börjar 8 imorgonbitti.
Kommentarer
Postat av: jessiie

efter så många dagar förstår jag att du är trött.

Kul att fynda massa skoj! ;)

jag kan gå in på IKEA utan att handla nåt, hänt några gånger faktiskt! :D

ha en trevlig helg. kram

2008-07-18 @ 18:24:19
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: madde

vad är det som är fel? Puss och kram

2008-07-20 @ 18:38:06
URL: http://metrobloggen.se/maddan
Postat av: ullrika

njä. jag skulle aldrig åka till IKEA utan en befintlig "plan" att handla och i den ingår shopningslista. det har däremot ofta hänt att jag inte frångår den listan det minsta. om man med det kan mena "utan att handla nåt" :)

2008-07-21 @ 00:48:53
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: madde

haha nej självklart inte :P men det lät som om du var ledsen eller nåt

2008-07-22 @ 08:34:47
URL: http://www.metrobloggen.se/maddan

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0