Ajajajaj..

Igår var jag så himla trött, somnade halv 8 framför tvn och sov fram till 00.10, får då vaknade Alicia. Somnade sedan om i vår säng :) Ändå så vaknade jag inte i tid idag. Jag undrar jag hur det ska gå när jag ska börja jobba på riktigt när jag inte kan vakna! Hur många gånger kommer jag att försova mig tro? Jag har dock aldrig (typ) försovit mig så jag inte hunnit i tid, däremot har jag sovit så jag har fått stressa och inte hunnit göra det jag ska göra på morgonen.

Jag ska ta o fortsätta att fixa lite med sidan nu, ska ändra lite teckensnitt o så.

Kommentarer
Postat av: ullrika

gött att det inte finns nåt som heter "försovning" när man är föräldra"ledig"!



när har du tänkt börja jobba? har du lång tid på dig att hinna vänjas igen menar jag?

2008-06-17 @ 09:17:26
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: anje

woah, va mycke du har hunnit plinka ner! jag har missat massor!

jag blir faktiskt glad av att du försover dej, de får mej att inse att jag inte är ensam! hehe. jag kan försova mej till ett möte som är kl 11, om jag är riktigt trött! :D

jag tycker du är kanon på bloggdesignen ju! jag har inte ens photoshop så jag använder hederliga gamla paint, vilket syns lång väg. :/

hör av dej nån dag du är ledig o har tråkigt, då finns jag o den där fikan! ;) hihi.

KRAM!

2008-06-17 @ 11:35:15
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0