Jag inser..

.. att jag just nu är världens sämsta bloggare :( Jag har inte tiden att varken skriva eller läsa bloggar för tillfället ej heller sitta vid datorn överhuvudtaget..
Har varit fullt upp med jobb och examen och fest och sommar.. Denna helg har jag inte jobbat vilket är ganska skönt, då jag har jobbat de senaste helgerna på häktet. Hela veckan som varit har det vart fullt upp och vi har haft barnvakt nästan varje kväll för att Björn jobbat och jag har varit ute på galej med mina nu fd klasskompisar. I torsdags var den STORA dagen och jag tog examen. Det var helt underbart men väldigt varmt. Apropå värmen vill jag inte klaga men när ska det komma lite regn? Man kan ju knappt andas här.. Då framförallt på natten.

Ska försöka sätta mig ikväll och läsa ikapp lite bloggar. Nu ska vi snart åka till mariebergsskogen på Barnens dag, men först lite mat i magen.

See you!
Kommentarer
Postat av: anje

ingen fara gumman, ingen fara! ta vara på dej själv först o främst - o familjen! jag är själv ganska "instängd" av mej just nu, dock har helgen inneburit allt annat än att va hemma.

måste va skönt att få tagit examen nu väl? :D

massa kram te dej!

2008-06-08 @ 22:54:09
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0