Söndag..

Började jobba 8.oo imorse och var så himla seg, ville verkligen inte kliva upp. Undra varför jag har blivit så morgontrött? Kan det kanske bero på min allergihosta som alltid slår till när jag ska sova?

Slutade 14.oo, vilket var skönt att bara göra en kortisdag :) När jag kommit hem tog jag med mig Alicia till Maxi och handlade lite, köpte även hem lite jordgubbar. Mums.

I fredags åkte jag och Alicia till Säffle då David tog studenten, grabbarna blir så stora och ännu äldre blir jag :-O Jag minns fortfarande när jag fick hålla David för första gången, då var han inte gammal. Mamma har kort på det hemma tror jag. Jag minns att jag satt väldigt försiktigt i en fotölj och höll honom, då måste jag ha varit sex år och nu tog han studenten. Shit jag börjar bli gammal ;-) Apropå student så tänker jag alltid tillbaka på min egen student i dessa tider. Det var en av mina bästa dagar i mitt liv, jag hade så roligt hela den helgen och jag ville aldrig att dagen skulle sluta. Nu är det sex år sen. Tiden går fort och jag börjar bli gammal ;-)

Sen åkte vi hem med mamma till Åmål och sov över där, vi grillade på kvällen och såg på Beck. Björn tror att jag gillar Beck filmerna enbart för att Persbrant är med i dom! Haha! Men jag kan ju inte hjälpa att han är den sexigaste svenska skådespelaren som finns ;-) Det är inte han som gör att Beck filmerna är så bra men det är ju helt klart ett plus att han är med.

Igår var vi hos Madde och Dinah och hälsade på. Det var mucho trevligt :) Och när ungarna sov kändes det nästan som förr, vi pratade gamla minnen om allt roligt som har hänt. Jag hoppas att vi snart gör om det, jag skulle kunna sitta en hel kväll och bara prata, prata och prata. Det finns så mycket :)

"Ät nu era jävlar.."
Kommentarer
Postat av: jessiie

De finns en stor lekplats där som heter Orrleken. :) Mycke skoj där :)

2008-06-16 @ 08:31:43
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: ullrika

haha! att kalla sig gammal som 25-åring lämnar inte mycket utrymme för framtida åldrande ;)

2008-06-17 @ 23:17:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0