Tisdag..

Har precis pratat gamla minnen med min eviga vapendragare Madde på msn, fick mig många goda skratt. Varför är det alltid stökigt i här hemma? Tycker inte att jag gör annat än o städar och likså idag. Måste fixa det nu, ska träffa Monkan på stan sen o ta en kopp. Ska bli mysigt! Sen är det terminsavslutning hos dagmamman, får skynda mig dit för efter det ska jag jobba. Slutar 08,15 imorgon bitti.

Imorgon fyller mamsen år, har köpt den mest perfekta presenten. Tyvärr kan jag inte avslöja vad det är eftersom jag vet att hon tjuvkikar i bloggen ;) Hej Mamma!

Nä nu är det bäst att jag sätter fart.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Tack så mycket. Headern är jag väl inte helt 100 nöjd med men den får vara där tillsvidare, hihi. Din blogg är med fin!! Ha en bra dag, här blåser det som bara den muttrar. Kram!!

2008-06-24 @ 09:34:51
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej Malin!

2008-06-24 @ 14:40:32
Postat av: ullrika

Hos mig är det grymt stökigt. Det beror på att vi inte städar. Men även när vi gör det se det stökigt ut. Skulle vilja bo i ett sånt där Elle Interiör-hem. Ser trevligt ut. Alltid!

2008-06-24 @ 16:02:30
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för fikan förut..o kloka ord;)

2008-06-24 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0