Torsdag..

Försov mig naturligtvis imorse och vaknade 06,36 (och skulle börja jobba 07,00), det innebar att jag fick panikväcka Björn som fick fixa iordning Alicia medans jag fixade iordning mig själv. Packade ner det jag skulle ha med mig i väskan och sen åkte iväg till dagmamman och självklart hade jag ingen snus så jag var tvungen att svänga förbi statiol för att köpa en dosa på vägen också.. Men jag hann, 06,59 var jag på jobbet. Det ni! Var ganska så stolt över mig själv då ;-)

Var på Bergvik på polarn och pyret rean och vips en halvtimme senare var jag 1900kr fattigare =/ Men jag mådde bra när jag handlade och det är det viktigaste. Vad skulle jag ta mig till utan shopping ;-)  

Imorgon åker jag hem till mamma i Åmål, ska gratulera David som tar studenten, har som plan att jag och Alicia ska sova över hos mamma för sen på lördag ska vi åka och hälsa på Madde och söta Dinah som blir två år idag :-) Pratade med Madde i telefon igår och det var riktigt skönt, roligt och alldeles underbart! Det händer alldeles för sällan nu för tiden. Min eviga vapendragare (",)

Nu ska jag se klart på filmen, sen tömma diskmaskinen, sen plocka in ren tvätt, sen förhoppningsvis sova.
Kommentarer
Postat av: jessiie

De har jag med tyckt, men inte längre, vågar inte äta där igen! :/



Kul med shopping, men dyrt blir de ibland :)

2008-06-12 @ 22:43:06
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: madde

visst var det trevligt :) vi får snacka i telefon oftare. Puuuss

2008-06-13 @ 11:44:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0