Är de inte typiskt?

Vi sa upp vårt bredband hos vår tidigare leverantör och det skulle vara uppsagt den 18:e April, skaffade en ny leverantör och de lovade att vi skulle ha det så vi kunde koppla in det den 18:e April. Vad händer den 18:e? Jo vi står där utan bredband och får så snällt vänta ända tills igår den 7:e Maj innan vi får vårt lovade bredband. Det är så himla typiskt, de ska alltid vara så hjälpsamma när man vi teckna ett nytt abonnemang men de kan fan inte hålla vad de lovar. I alla fall så har vi äntligen fått bredband och det är rätt skönt. Nu har jag hur mycket bloggar som helst som jag måste läsa ikapp =)

Näst sista veckan på praktiken nu och det bästa av allt är att jag kommer få jobba där i sommar och förhoppningsvis få fortsätta till hösten =) Vore helt lovely! Idag ska jag till frivården och börjar inte förrän 10, det är skönt att få ta det lite lungt på morgonen!

Hoppas att allt är bra med er, jag ska ta o läsa bloggar nu. Så mycket som jag hinner i alla fall.
Kommentarer
Postat av: jessiie

Kul ni är tillbaks o bloggar igen ;) jobbigt när de är sådär krångligt med allt.
angående ditt inlägg skrev jag svar i min blogg, gick bara av farten där så du vet! ;)
ha en mysig dag!
kram,.

2008-05-08 @ 11:39:14
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: anje

härligt att ha dej tillbaka i bloggvärlden, de vart tomt utan dej! :)
du! jag har ett fördjupningsarbete som jag ska börja me snart, ska skriva om fängelse/häkte inom psykologi och samhällen. men jag har inte ditt nummer - bytt tele o tappa bort de då. :(
kan du inte sms'a de så ringer jag dej nån dag, så kan jag komma o hälsa på! :)
puss o kram!

2008-05-08 @ 13:47:19
URL: http://toxico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0