Fredag..

.. och sista dagen på praktiken. Ska bara dit på ett "möte" med min handledare och lärare för slutbedömning idag.
Känns supertråkigt att lämna då jag trivs så enormt bra men kommer ju att komma tillbaka med lön, o det är ju fint. Dessutom känns det aptråkigt att gå tillbaka till skolan, dock är det bara 3 veckor kvar sen examen men ändå..

Fortfarande lika trött, somnade halv 7 igår och sov till 7 imorse. Vad är felet? Varför är jag så trött? Järnbrist kanske? Aptiten är helt borta, illamåendet finns här titt som tätt. Huvudvärken väldigt påtaglig..

Sorry, för att jag är så osocial..
Kommentarer
Postat av: anje

efter alla kommentarer så har jag nog tänkt om, ska ha kvar den iaf. :) de e ju ändå en period som tillhör mitt liv så varför bortse från den?

lite jobbigt att du inte har aptit..undrar va som kan va fel, OM de e nå fel? examen kanske kommer lägligt! ;)

va gör du på söndag? vi kan ju ta en fika på bergvik eller nåt, jag skulle nog behöva gå i lite affärer oxå! va ett tag sen nu.. eller passar lördag bättre?

kram, o ta hand om dej!

2008-05-16 @ 11:14:14
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: jessiie

skönt att skolan snart är slut o du får börja jobba där igen ;)

Du kanske är gravid? testat dig för de ?
kramar o hoppas du känner dig bättre snart.

2008-05-16 @ 17:36:06
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0