Slö..

Jag är seg och slö, ska till häktet sen och gå på en drogkurs. Sitter och laddar upp bilder på bilddagboken, var ett tag sedan jag gjorde det och vi får så mycket klagomål när vi inte uppdaterar så det är bäst att göra det så alla blir nöjda :P

Jag är lite ur fokus och fantasin är borta så jag slänger in en lista istället så ni kan se vad tråkig jag är ;)

jag är: Slö
jag ger intryck av att vara: Sugen på att arbeta
jag kan:   Mycket
jag blir glad av: Alicia
jag har: En kulmage som aldrig försvinner =/ 
jag vill ha: Jobb på häktet, hus och en V70
jag skulle vilja: Gå och lägga mig bredvid Björn o sova
jag tycker om att: Prata
jag trivs med: Pass
jag vantrivs med: Min kula..
jag planerar att: Köpa en V70 :-)
jag skulle vilja bo: Hus
jag klär mig gärna i: Döljande
jag äter gärna: Mat
jag dricker gärna:  Vatten
jag tränar: Alldeles för lite.
jag tittar ofta på: Tv
jag lyssnar ofta på:  Radion
jag läser: Böcker baserade på sanna historier.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack :-) Ja vi är tillbax lite sisådär :-) Jag jobbar hela sommaren så det kommer nog inte bli så mkt bloggande under sommaren. Men i sep ska Thea börja dagis och jag är väl arbetslös så då ska vi väl kunna börja blogga igen *skratt* Allt bra här! Med er? KRAM

2008-05-14 @ 07:54:32
URL: http://johannak06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0