det fina..

.. vädret fortsätter och det ger ett extra pirr i magen :)

Inatt har varit den sämsta natten på länge, en mamma
och hennes son stod precis utanför oss och sköt MASSOR
av fyverkerier till klockan var ca 23.oo, då var det någon
som skrek på dom (dock inte jag, även om jag var sugen)..
Sen när dom väl hade tystnat började Björn istället, jag var lite
smått irriterad på honom då kan man säga.. Men han avbröts av att A vaknade.
Då fick hon komma in till vår säng.. Men hon ville inte sova utan titta
på Bolimbompa när klockan var typ o3.. Gaaah, så fick jag övertala henne att
hon skulle sova och att det var mitt i natten. Sista gången jag
kollade på klockan innan jag somnade var hon o4.13..
Sen somnade jag i ren utmattning!

Nä, nu ska vi gå ut i det fina vädret :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0