fuckers..

Jag har så jäkla ont i ryggen så jag håller på att avlida tror jag!
Tog en sväng till IKEA och jag kände mig som om jag var 100 år
och inte kunde gå ordentligt, alternativt som om jag bajsat på mig..
Foglossning is the shit :(


Info från 1177.se
Den smärta som kommer från foglossning sitter vanligen i bäckenlederna bak i korsryggen eller fram över blygdbenet, eller på båda ställena samtidigt. Smärtan beror på att lederna i bäckenet, som i vanliga fall är ganska orörliga, ger efter lite mer. Smärtan kan vara molande, huggande eller skärande och utlösas av att man går i trappor, tar långa steg eller försöker vända sig i sängen. När musklerna krampar kan det också vara svårt att resa sig när man har suttit stilla länge. Smärtan kan stråla ner mot ljumskarna eller bak på låren och vara allt ifrån en diffust molande värk till knivskarp smärta som gör att man bara kan röra sig mycket försiktigt.
Kommentarer
Postat av: madde

Foglossning är fruktansvärt!!

2009-04-14 @ 08:21:57
URL: http://metrobloggen.se/maddan

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0