19 July

Nu har jag äntligen lite tid över, så jag tänkte att jag skulle uppdatera bloggen.

Dagarna flyter på och det känns som om jag knappt hinner gå upp innan det är dags att gå att lägga sig igen : / Visserligen sover vi ganska länge på dagarna eller ja, tills A vaknar och hon har ju skämt bort oss länge nu med att få sova tills o9 ungefär : ) Dock blir det ju lite annorlunda för mig då lilleman vaknar några gånger under nattens gång och ska ha mat. Eller rättare sagt han vaknar när han tappar tutten, känns som han sitter fast på mina tuttar under natten.. Ska försöka ändra på detta och ge han rejäla måltider och sen försöka ha mina tuttar i fred en stund innan det är dags för nästa mål mat.

Och vet ni vad? Nu har vi äntligen kommit fram till vad lilleman ska heta : ) Han ska få tilltalsnamnet Oliver/Oliwer. Tadaa. Men när vi äntligen har kommit överens om namn så har vi dock inte kommit överens om stavning, så jag frågar er : ) Hur tycker ni att det ska stavas? Oliver eller Oliwer? Help please.

Imorgon är det måndag och Björne börjar jobba igen efter semestern. Jag är lite smått orolig för hur detta ska gå ; ) A är ju trots allt just nu väldigt mycket överallt även om hon är hjälpsam så får man ju ändå tänka på att hon bara är 2.5 år och har sina behov. . Det löser sig.. väl..

Nä, nu ska jag kika runt lite innan det är dags för nästa mål mat, igen! Adios

Kommentarer
Postat av: johanna

Oliwer tycker jag.. Gulligt namn!

2009-07-19 @ 21:04:22
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/
Postat av: vip

2009-07-19 @ 21:44:08
Postat av: Mikael och Sandra

Mikael tycker fortfarande Rocky men det är finast att stava med enkel v istället för w tycker vi

2009-07-19 @ 21:44:54
Postat av: vip

Vilma tycker Oliver ;-)

2009-07-19 @ 21:45:08
Postat av: Emma m trippeltrubbel

Stort grattis till lilla gossen! Fint namn, var själv inne på Oliver som förslag, så jag får väl rösta på den stavningen.

2009-07-20 @ 10:51:06
Postat av: jessiie

Oliwer helt klart .. men de är ju bara för att jag själv stavar så till min ;)

2009-07-20 @ 17:57:46
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0