26 July

Oj, här dröjer det mellan uppdateringarna. Tiden går så himla fort och datorn är minst prioriterad just nu ; ) Lilleman O som fortfarande inte har fått korrekt stavning på sitt namn blev 3 veckor i torsdags. Har lite svårt att inse att det redan var tre veckor sedan vi var inne på förlossningen.. Men det bästa av allt är att han fortfarande är så liten o go och har fortfarande stl 50 på kläder ; ) 

Björne började jobba i måndags och jag var lite smått nervös inför det, men det har gått bra faktiskt. A har väl varit lite rastlös till och från då det inte har varit "gå ut - väder" direkt. Så nu hoppas jag på att det blir sol och att sommaren kommer tillbaka igen så man kan vara ute mer, så trist att bara vara inne hela dagarna. 

Vi funderar på att boka in en resa till Liseberg någongång i slutet av sommaren. A är ju lite större nu och skulle säkert uppskatta det lite mer. Vi får se vad det blir men det vore skojigt : )

Nu måste jag hinna läsa lite bloggar också innan jourhavande tutte ska rycka ut igen   Ta hand om er. Adios

(tryckte på någon knapp på tagnetbordet och nu är allt kursivt och det går inte att ta bort på det vanliga sättet. Störande!!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0