Onsdag

Hej på er!

Sorry att uppdateringarna har varit få, men jag har inte haft ork att sitta här i datarummet i värmen. Om det är olidligt att vara inne i resten av huset så går det knappt att vara här. I alla fall inte på dagen. Nu är det morgon så jag får passa på då. Dessutom sover mina älsklingar fortfarande. Ska snart väcka A, hon gör sina sista dagar hos dagmamman, till hösten väntar dagis här.. Ska bli spännande : ) Men först semester!

Imorgon is the d-day, bebisens beräknade födelsedatum. Dock är jag väldigt beredd på att få gå över några dagar. Känner ingenting än, eller jo känner fruktansvärt mycket! Har massor av förvärkar och ont som tusan till och från i hela bäcken, blydgben.. ja allt där nere ; ) Men jag känner inget som tyder på att förlossningen skulle vara på gång.  Med A gick jag över 4 dagar, får se vad lång tid det blir denna gång. Känns konstigt att vi egentligen när som helst kan ha en till bebis i familjen (A är egentligen ingen bebis eftersom hon är 2.5 år men på något sätt kommer hon alltid att vara min bebis..)

Ps. Vad underbart glad jag blev idag när jag drog upp persiennerna och såg att det inte var strålande sol, hoppas dock inte att det är så där kvavt bara.. Får då är det ju lika illa =/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0