04.06.09

Jag tror inte att jag har någonting att blogga om faktiskt. Det har inte hänt nåt speciellt och vi har inte gjort nåt annorlunda heller. Dagarna flyter på.. 

På lördag åker Björne till hufvudstaden och lämnar mig och Alicia hemma. Han ska minsann roa sig genom att gå och lyssna på Bossen, Springsteen för er som inte vet ; ) Och han kommer inte komma hem förrän söndagnatt = /

Jag måste snart ta mig i kragen och hitta på någonting. Att vara mamma är underbart men jag måste få kommunicera till någon annan än en 2 åring (B räknas inte i detta fall).. Var på jobbet en sväng idag och ville aldrig gå därifrån för det var så skönt att bara få prata! Så har du svängarna förbi Karlstad så hör gärna av dig : ) Jag träffas gärna!


Näe nu ska jag ta och äta tror jag.. Konstant hungrig - that´s me

Måste nog säga att jag saknar frisyren och färgen lite grann..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Halloj :-) Tyvärr åker vi mest på tidsbegränsad shopping till K-stad men om du och Alicia är sugan på lite lek i Åmål någon dag ska vi nog kunna slå ihjäl några timmar om ni är sugna :-) Leksällskap finns ju till lilltjejen. Kram Johanna

2009-06-04 @ 21:41:32
URL: http://johannak06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0