04.06.09

Blev liksom lite tagen på sängen.. Ska jag föda snart? Kanske är det dags att börja packa BB-väskan och skriva det självklara förlossningsbrevet. Skrev ett sådant när jag väntade A och tog med mig till BB. Det var superskönt att jag skrivit ner mina tankar om förlossning när jag var klar i huvudet, under förlossningen sa jag inte så mycket men barnmorskorna läste brevet och det gick ju galant : )
Apropå BB väska, vad ska man ha med sig? Jag har typ glömt allt.. Måste nog läsa på lite på familjeliv.se. Jag måste nog faktiskt ta o införskaffa mig en ny stor väska, bäääg som man så fint säger ; ) Tror jag kastade våra, då de var trasiga lite överallt..


Och en sak till, nättrosorna som man får - Guuuud vad underbara ; )

Kommentarer
Postat av: Jessica

När ska du föda? Jag har två dagar kvar =P

Nät-trosorna är grymt sexiga jö! haha =D

2009-06-04 @ 22:01:13
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: Mandragora

Trosorna är ju en kategori för sig själv, ha ha.

2009-06-05 @ 08:55:51
URL: http://shakti.blogg.se/
Postat av: Ann

Massa ombyten, mys kläder! Nån go duchkärm (hygienartiklar)- duchen efter en förlossning är klart den bästa, den uppskattas bäst då av mig iaf!!! kläder till nykomlingen- hemfärd. Behöver inte ha så mycke me, ja lyckas ta me för mycke, ser ut som att ja ska flytta dit ;-)

2009-06-05 @ 09:59:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0