Fredag

Jag är så trött, så trött på alla sjukdomar! Förra veckan på midsommarafton fick vi ju åka in till vårdcentralen och det bekräftades att A hade streptokocker. Hon har nu ätit penecellin i en vecka (ska äta 10 dagar). Inatt har vi gått från att hon sovit hela nätter i sin egen säng till att sova i vår säng och vara vaken till o från hela natten =/ Jag var supertrött imorse och förmodligen A också. Under dagen tycker jag mig ana att A är lite varmare än vanligt så vi tar tempen och givetvis så stannar den på 39.3 :( Förbaskat också! Fröken har knappt velat äta någonting, inte heller dricka och förmodligen har hon drabbats av en virusinfektion som gett snuva, feber osv mitt i allt.. Hoppas hoppas att hon blir frisk snart! Jag hoppas också att det dröjer LÄNGE tills nästa förkylning, är trött på detta nu!

Var hos barnmorskan idag och hon kunde knappt känna huvudet men konstaterade att barnet låg väldigt lång bak och ner, alltså har det redan gått ner i förlossningskanalen. Jag har inga känningar än.. men snart kanske?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0