o7.o6.2oo9

Hello everybody ; )

Jag har varit bortrest i helgen.. Eller ja, vi har varit i Åmål hos pappa och även en sväng hos mamsen, träffade brorsans nya tjej. En riktigt trevlig tös : ) Sov över ute i skogen inatt och begav oss förut till Svanskog och Madde, Conny och Dinah. Det var trevligt. Alldeles för sällan som vi ses :(

Nu har A äntligen somnat, det tog sin lilla stund idag. Hon var så trött men vägrade helt enkelt att sova. Däremot fick jag verkligen anstränga mig i bilen hem för att hålla henne vaken.. Men jag lyckades ; )

Björne är i Stockholmo och ser på Bruce Springsteen, hade varit trevligt o varit med.. Eller kanske inte, jag är nog för tjock för det =/ Hur som helst, jag längtar efter honom! Nu har jag annat för mig! Adios
Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej du, än har ingen bebis kommit! Går på övertid, men jag är van, dottern kom efter 14 dagar, och sonen kom efter 17 dagar ;-)

2009-06-07 @ 22:00:36
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0