Onsdag del två

Jag har så J***A ont så jag tror att jag håller på att avlida, milt sagt : ( Smärtar i blygdbenet och strålar neråt.. Går ganska bra när jag sitter upp men så fort jag står eller går då grinar jag nästan! Höll på att ramla ihop av smärta förut. Har läst lite på internet och en del säger att det kan vara foglossning medans en del säger att bebisen trycker på nerver när den håller på att fixera sig. Vad vet jag, ont gör det. Tror inte jag kände denna smärta när jag väntade A.. Detta är i alla fall en påminnelse om att det inte är allt för lång tid kvar, närmare bestämt 22 dagar : )
Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen den smärtan, är precis som att barnet stöter emot nån kanat el nått, ont som satan gör de- nån slags ilande känsla... Foglossning vet ja precis va de är oxå då ja hade mega smärta när jag gick med Néa, vattengympa hjälpte inte, utan kryckorna kunde ja inte ha klarat mig genom vardagen! Hoppas du inhandlade nått spännande... /Ann

2009-06-10 @ 18:19:29
Postat av: Anonym

Kämpa på:)

2009-06-11 @ 17:14:40
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0