Torsdag del ett

Idag är det något bättre, även om jag känner smärta idag så är den inte lika ihållande, skarp. Skönt!

Har bränt flera tusen nu på två dagar - gud vad underbart det känns ; ) haha! Dock känns det nog inte lika underbart för min käre sambo som har fått betala hela kalaset : ) Är dock jätteglad att jag var nästan först in i butiken idag på Polarn och Pyret. Köpte den sista skaljackan och vindfleecen i A´s storlek. Nöjd! Tog mig även en sväng på MQ, de har ju stor rea där nu. Så idag har jag även handlat till mig själv.. Det tillhör inte vanligheterna.

Jag har fått en "prick" på min tunga - får det ibland och det är så störande.. Jag vet inte vad jag ska göra för att den ska försvinna.. Nåt tips?

Nä, nu ska jag nog börja packa förlossningsväskan. Köpte ju en bag igår.. Jääätte fin : )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0