torsdag del II

1. Hur mår du idag?
Ont i kroppen - annars fint : )

2. Vilken film/serie kan du alla replikerna till?
Oj! Dirty Dancing kanske?

3. Diskar du din egen disk?
Diskmaskin såklart ; )

4. Gillar du senap?
Absolut!

5. Te eller kaffe?
Nothing

6. Äger du någon band-t-shirt?
Nä, men A äger massor som hon fått av min bror, räknas det?

7. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
Pass

8. Gillar du apelsiner?
Om det är december och apelsinerna är sådär söta : )

9. Hur ofta ljuger du?
Det händer väl..

10. Är du snygg idag?
Of course ; )

11. Ge eller få julklappar?
Jag tycker om att ge men även att få.. Fast bäst är nog ändå att ge tror jag.

12. Kan du vissla?
Ja!

13. Äter du kött?
Ja!

14. När har du namnsdag?
19 november - 10 december - 24 december : )

15. Vad gör du om exakt en timme?
Sover hoppas jag!

16. Favorit färg?
Varierar men just nu grön

17. Vem fick du senast SMS utav?
Monkan : )

18. Häst eller kossa?
Häst

19. Vad är du allergisk mot?
Vissa katter och pollen

20. Senaste personen som trampade på din fot?
Antagligen A

21. Kan du spela BlackJack?
Näe =/

22. Vad var det senaste du sa till någon?
God Natt

23. A, B eller C?
A såklart : )

24. Vilken svordom använder du mest?
F A N

25. Vad har du med dig in på bion?
Stor cola med två sugrör samt en mellan popcorn

26. Vilket väder är du?
Åska

27. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Förmodligen något på M

28. Nattklubb eller Pub?
Beror på sällskap och humör

29. PC eller MAC?
PC

30. Ditt vanligaste klädesplagg?
Mjukisbralls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0