Bebisen

Snart har du varit 25 veckor inuti mig, jag tycker inte att det var längesedan du bara var ett litet plus på en sticka men du var efterlängtad. Jag längtade så till att magen skulle växa och det gjorde den snabbt eftersom din storasyster legat därinne 2 år tidigare. Jag ville så gärna berätta för alla men jag höll på hemligheten tills det inte gick att dölja längre. Nu vill jag att alla ska se att du finns, att ett nytt liv är på väg.
Jag längtar tills dagen då vi blir fyra, jag försöker att föreställa mig om vem du är, hur det kommer bli men det går inte. 15 veckor kvar tills vi får mötas.
Jag längtar! Låt det gå fort!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja tänk vikket litet liv därinne du :D

Tkr itne de var längesedan jag träffade dig höggravid med A. hehe sj skulle man ju haft 1 april. Jisses..känns som ett annat liv. :S

Glad för er skull...iallafall..ska bli kul o få snoosa bebis i sommar då:P tror på en pojk ja..fast jag vill se DIn mage först hehe

Pöss c")

2009-03-09 @ 10:57:15
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: lella

grattis till bebis :) va kul med ett syskon till alicia!!! kramar till dej!

2009-03-16 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0