Dagens rätt

Dagens humör: Glad, solen skiner :)
Dagens Klädsel: Än så länge, morgonrock ;)
Dagens Smink: Jag använder sällan smink
Dagens måste: Städa köket inkl fixa diskmaskinen
Dagens planer: Städa köket, gå ut i det fina vädret, shoppa lite
Dagens vill ha: Lön
Dagens beroende: ?
Dagens roligaste: Shoppa (om det blir något)
Dagens tråkigaste: Att jag måste lägga mig tidigt ikväll då jag börjar o7.oo
Dagens kärlek: Alltid A
Dagens Längtan: Värme
Dagens låt: A´s egen repetoar
Dagens Dryck: Vatten
Dagens Insikt: ?
Dagens TV: Bolibompa
Dagens köp: Förhoppningsvis en hel del
Kommentarer
Postat av: madde

Haha nej det syntes dåligt såg jag ny. Det står "amor vincit omnia- kärleken övervinner allt"

2009-03-18 @ 07:32:52
URL: http://metrobloggen.se/maddan

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0