Denna vecka..

.. kommer det inte bli så mycket uppdateringar i bloggen. Jag jobbar varje dag ända fram till helgen, så jag kommer förmodligen att vara ganska slut på "min egna tid". 

När vi gjorde om badrummet nere blev det kvar ganska mycket limrester på våtrumstapeten, hur f*n ska man få bort dom? Vi tar testat med Aceton men det var tydligen inte starkt nog, sen måste man tänka på att det inte är för starkt så limmet under tapeten släpper.. Nu är det gult i nästan alla hörn och det är INTE snyggt. Någon som har tips?  

Nu ska jag sluta snacka och hoppa i säng!
Kommentarer
Postat av: TheDarkCrystal

testa att ta bort det med ett rakblad lite försiktigt... Tar nog lite tid, men det kan ju hjälpa... ;) Eller typ att hyvla lite försiktigt åxå...

ah ja vet inte...

kram

2009-03-31 @ 09:10:26
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0