Sjukskriven

Jag har inte hunnit blogga i helgen då jag egentligen ska jobbat. I Fredags fick jag sjukskriva mig då jag har fått så himla ont i ryggen. Det började redan i torsdagskväll då det knakade till i ryggen och jag höll på att ramla ihop =/ Igår försökte jag dock arbeta men fick åka hem, så idag är jag sjukskriven igen.. Nu är jag ledig fram till onsdagkväll så nu ska jag ta igen mig.

Annars har det inte hänt så mycket under helgen. Let´s dance i fredags, skandal att Elisabeth inte åkte ut (tycker jag). Melodifestivalen igår, jag gillar Sarah Down Finer.

Idag blir det städ, tvätt och allt sånt praktiskt som är skönt att ha gjort när en ny vecka börjar imorgon :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

men uh då, ryggen är itne o leka med..har ju också haft problem med min...någon nerv som kan hamnat i kläm tro? Hur stor har magen blivit? Nyfiken på bild vetty;)

Jaa det är jag, tränar på ny känner att rygg, bål o resten av kroppen ska vara stark att klara vården i ca 40 år till vet du..

Krya på dig..ska sj ta det lugnt nu i 2 dar haft känningar av förkylning:/ Värst på kvällarna..

Pöss o kram ha en toppen dag c")

2009-03-08 @ 12:07:01
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0