Snabbis

Snart börjar Andra Avenyn så jag uppdaterar bara lite fort idag.

Björne väckte mig vid o6 imorse och faktiskt gick jag upp strax där efter och vad skönt det var. A sov fortfarande så jag kunde sitta vid köksbordet och bara njuta, underbart att slippa stressa.
Efter jobbet åkte jag till biltema och köpte en snöskyffel, haha Björn skulle skotta och han kom halvvägs sen gick skaften av. Väldigt bra kvalité må jag säga ;)

Kristin: Trevligt att du tittade in :) Det är äppelträd på baksidan, vi har även björnbär och hallonbuskar, mums!

Föresten innan jag avslutar för idag, vi har tänkt att åka på en liten minisemster när jag blir ledig i Maj/Juni någongång eftersom det inte blir något i sommar men vi har idétorka vart vi kan åka. Någon som har något bra förslag? Det behöver inte vara i Sverige, men inte längre bort än Skandinavien.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0