Tidsfördriv

Kopiera texten och gör en anteckning! Byt ut svaren till dina egna!
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Tagga 9 personer

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? - Ja
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? - Kan jag ringa upp?
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? - Vaken?
4 Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende? - Tommy
5 Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? - Dinah ska med
6 Vad skulle du skrika om du vann en miljon? - 10 min till
7 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? - Typ 30-40
8 Vad vill du höra mest av allt? - Det blir nog en del
9 Vad kommer bli dina sista ord vid liv? - Haha det ska bli spännande

Ja, detta var ju inte så kul.. Förutom 9:an då som blev lite skojfrisk!

Nä nu ska jag nog uppsöka närmsta binge.

Kommentarer
Postat av: madde

haha, ja jag sa just det till gubben förut "vi skulle ha ringt malin när vi ändå var där" Men vi ska säkert dit igen snart så då får vi komma ihåg och komma :)

2009-03-08 @ 22:09:42
URL: http://metrobloggen.se/maddan

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0