Träningsvärk

Usch jag har sådan träningsvärk i magen och ryggen :( Sitter inte bra i bilen längre utan spänner mig och det resulterar i något som liknar träningsvärk!

Jag längtar efter värmen, när man kan börja klä av sig lite grann och slippa alla overaller, vantar, mössor osv som ska på. Visserligen ska jag väl vara glad då jag bara har en person att hjälpa med ytterkläderna. Nästa vinter kommer vi ha två, men då är A visserligen så stor.

Helgen har varit trevlig, dock har jag varit så trött. Måste snart kolla mitt järnvärde, behöver förmodligen snart ta extra järntabletter.

En sak till, ni som skriver kommentarer, skriv gärna vad ni heter för det är inte lätt att veta vart jag ska svara annars och dessutom är det några stycken som skriver anonymt nu och det kan vara svårt att urskilja er. Tack :)

Nu väntar jag på att Ballar av Stål ska börja på kanal 5, det kan bli skoj.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Det uttalas som det låter :-) Va inne på Ville lite oxå men han va en Vile kort och gott. Ett namn ur den nordiska mytologin. Så nöjd att ja hittade :-) Och som sagt väldigt svårt med pojknamn. Nej, vi visste inte att det var en grabb. Vet ni kön?



Vad har ni för några namn på lut? Kram

2009-03-16 @ 22:02:41
URL: http://johannak06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0