29.05.09

Hä´på´rä : )

Igår höll jag på att frysa baken av mig när jag gick i en alldeles för regnsur jacka i alldeles för många timmar men idag är det helt underbart väder ju och tydligen ska det bli ännu bättre under lördag och söndag, sånt gillar vi : )

Idag ska jag vara ensam hemma hela dagen, eller ja.. hämtar A hos dagmamman vid 14-tiden men Björn ska åka o hjälpa en kompis med båten hela dagen så honom ser jag inte förrän ikväll och nu sover han, trist! Men snart börjar han på nya jobbet och då är det slut med allt nattarbete och då kommer vi få varenda kväll ihop : ) Dock kommer han ju vara borta på dagarna o jobba men det är det värt. Jag har väntat i 2 ½ år på att han ska byta jobb så det är helt lovely. 

Under helgen ska vi förhoppningsvis hinna klart med altanen, håller på att slipa upp den och det tar ju så lång tid, sen ska den oljas och efter det kommer den att bli så fin, som ny : ) Fick ju en utemöbel av min faster så den håller vi också på att slipa upp och den ska sedan målas vit (tror jag) och köpa finfina dynor till. Sen är det bara grillen som fattas ; ) Jag längtar så efter att få grilla, mumma vad gott : ) 

Nu ska jag försöka få tummen ur och göra lite hushållsarbete, eftersom jag går hemma nu så har jag tydligen blivit hemmafru, tänk inte på att jag har ont typ i hela kroppen för.. för all del, gör inte det ;)  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0