31.05.09

Idag bestämde sig A för att det var morgon och dags för att gå upp när klockan var o5 =/ Jag kände mig som ett vrak just då och säkerligen Björne också, men eftersom det är mors dag idag så gick han upp, tack : ) Undrar dock om han hade gått upp även om det inte hade varit mors dag, tveksamt ;)
Några timmar senare så kom de båda upp med frukost på sängen och just då kände jag mig ännu mera vrak, hes så jag knappt kunde prata, yr i huvudet och ont i magen.. men åt i alla fall lite frukost sen somnade jag om och vaknade vid 10.30 igen och då kände jag mig bättre : )
När jag vaknade gick jag in i A´s rum och vad hittar jag där om inte de båda liggandes o sova.. haha.

Nu väntar jag på att alla familjemedlemmar ska vakna så vi kan ta o åka till Plantagen, sen blir det att fortsätta slipa altan och utemöbel.. Åh det känns som vi aldrig blir klara :(
Kommentarer
Postat av: madde

det var inte meningen att vi skulle dit från början..vi var inte bjudna. Men brorsan ringde på kvällen och tyckte att vi skulle dit och partaja så då gjorde vi det :) vi var inte på själva bröllopet. Hur är det med dig då? puss

2009-06-01 @ 11:37:16
URL: http://metrobloggen.se/maddan

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0