Att välja namn..

.. till tvåan är mycket svårare än det var att välja namn till A. Nu är det så mycket vi ska tänka på innan vi bestämmer oss. Helst av allt skulle jag vilja att namnet började på A, tycker det är fint när de börjar på samma bokstav =) Men just nu är det inte många namn som faller oss båda i smaken. Sen gillar jag egentligen inte Y-namn, men min mormors syster hette Lillie och det tycker jag är fint men i så fall med Y, alltså Lily..
Men om jag ska lita på alla som kommenterat min mage behöver vi inte engagera oss i tjejnamn så mycket då alla tror att det är en liten kille. Det var min farmors sista önskan, att jag skulle få en gosse som hon uttryckte sig =).
Hur som helst så har vi (läs jag) köpt en bok som ska hjälpa oss på traven.. Det börjar ju snart bli dags att bli överens. Det är ju bara 7 veckor kvar tills det är dags för plutten att titta ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0