Japps..

.. idag kom jag till skott och köpte mig en baddräkt. Eftersom det inte fanns speciella baddräkter till gravida var jag tvungen att gå upp i storlek för att tyget skulle räcka till runt magen. Kände mig INTE bekväm men o andra sidan så ska jag inte ut på stranden o visa mig utan bara vara med andra gravida i en varm bassäng ;)

Dagens to do:

. Äta - snart =)
. Vika in tvätt - massor!
. Plocka ur diskmaskinen
. Städa A´s lekrum
. Dammsuga
. Leta upp fisken som är försvunnen i akvariet - Kan de käka upp varandra? =S
Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiiie så du hittade en- gött! bra dä! hehe ja tens app gav mej en stör livrädd kan tänka att den hjälpe rmkt..

Jaoo hade en luíten paus..redigerade lite skit i bloggen osv..tagit bort äldre inlägg/bilder osv..men nu är jag tillbaka ;)

Skönt att kanske itne vara lika stor denna gång (är den en pojken tro:P) Fast 1an är man väl oftast större med..

Alva fick en son igår!! Jättesöt, fick mms av henne..

med mej e det bra..5heldagar kvar på denna kursen..längtar en helvetisk tenta framför mig morr

Ska va på NÄL isommar, samt läsa en fristående sommarkurs om äldres livsvillkor/perspektiv..

Hoppas vi kan ses snart var de 2ajuli lr juni där 2an e beräknad? PÖSS

2009-05-11 @ 16:13:03
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: Anonym

Joo detta med namn, fick du den kommentaren? De störde sig igår men ja tkr..Kerstin, Albin, Noomi, Sigrid, Olle, e söta:P



på bvc där ja had epraktik hade pojkarna namn som Folke (otroligt populärt)och sixten hehe

2009-05-11 @ 16:22:43
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: MalinB

Ja endel fiskar är jävlar på att käka upp varandra! Hade en som försvann en gång, den hade fastnat i pumpen och satt fast där halvt uppäten och såg ut som en bit kokt äggvita!

2009-05-11 @ 21:24:30
URL: http://knubbismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0