Nu är jag..

.. arg, sur, ledsen, bitter.. och allt annat dumt! Vi har en extern hårddisk placerad i ett fack i datorn. Just nu verkar det som den har lagt av och där har vi ALLT sparat!! Alla bilder, dokument, filmer.. Ja rubbet helt enkelt. O nu vill inte datorn läsa den. Jag hoppas verkligen att detta löser sig.
Ge mig en ny dator, någon?

Apropå fisken som jag pratade om i förmiddags så är den återfunnen. Det var någon av de andra fiskarna som hade ätit på den, så den låg nedgrävd bland "buskarna". Igår hade någon gnagt lite på stjärtfenan men nu när vi hittade den hade någon tagit en rejäl mumsbit och halva baken på fisken bestod bara av ben.. Dumma fiskar!
Kommentarer
Postat av: Maria

Jag måste bara fråga om det var du som var på jobbet idag... vi har ju aldrig träffats i IRL men jag TROR att det var du! Kändes dock lite fånigt att börja babbla när jag inte var säker! ;)



Och var det inte du, var det nån annan med fin mage... :) Å lycka till med bebben, kram!

2009-05-11 @ 22:51:18
URL: http://marialindqvist.blogspot.com
Postat av: Anonym

fyy va surt med hårddisken :(

Skönt med bättre FP:)

man kan itne få allt...:/ PÖSS

2009-05-12 @ 17:12:38
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0