Tisdag

Vattengympa idag då. Kommer dit och det är bara massa magar överallt. Tar på mig min baddräkt och jag känner mig faktiskt inte så överdrivet konstig i alla fall.. Det fanns fler som såg ut som jag :) Kunde faktiskt räta lite på ryggen när jag gick ut i bassängen och handduken knöt jag inte vid brösten utan under magen, det ni!
Hur som helst, gympan gick bra men jag kände att detta inte var min grej av övning, men jag ska gå dessa 5 gånger som är kvar. Men efter det så blir det ingen mer vattengympa för min del. Tyckte det var ganska tråkigt om jag ska vara ärlig.

Har pratat med försäkringskassan idag angående min inkomst (hamnade i ett "bråk" med FK för ett tag sedan, då de ville sänka mig 100.000). De hade räknat nu och när båda mina jobb var sammanställda så fick de höja mig med 25.000 istället, alltså drygt 125.000 mer än vad de ville från början. Där fick de sig en knäpp på näsan =D Jag blev givetvis superglad. Nu kan vi köpa ny bil =)

Nä, nu ska jag gosa ner mig hos my love som ligger o sover. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som kommer se den):


Din bloggadress (om du har någon)?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0